Retourneren

een korte uitleg

Ben je niet tevreden met je bestelling?

Of je nu in de winkel koopt of online, bij Hans Anders geldt altijd 100% tevredenheidgarantie. Voldoet het product niet aan je verwachtingen, is er iets misgegaan met de levering of heb je een klacht? Wij helpen je graag. Je kan contact opnemen met onze klantenservice of langs gaan in één van onze winkels.

Het is mogelijk om producten die je online hebt gekocht, behalve brillen op sterkte, binnen 14 dagen na aflevering te retourneren. Volg hiervoor onderstaande procedure. Voor brillen geldt dat je eerst contact moet opnemen met de klantenservice op nummer 0800-57750.

Een online besteld product terugzenden

Het retourneren van een online besteld product is heel eenvoudig via Mijn Hans Anders. Na het inloggen zie je een scherm waar je kan kiezen voor 'Stuur retour'. Hier zie je een overzicht van al je bestellingen. Na het klikken op 'retour' kan je selecteren welke en hoeveel stuks je van de artikelen uit de bestelling wilt retourneren. Nadat je dit hebt ingevuld kan je een retourbon printen. Vergeet niet om deze mee te sturen met je pakket.

Een product terugzenden

Je kan er ook voor kiezen om je pakket af te geven in een van onze winkels. Voor snelle verwerking willen wij je ook dan vragen om de retourbon aan te maken en uit te printen. Je krijgt niet direct je geld terug. Vanuit de winkel zal het pakket worden doorgestuurd naar het hoofdkantoor van Hans Anders. Na ontvangst zal de terugbetaling zo snel mogelijk in orde worden gemaakt.

Vind hier je dichtstbijzijnde winkel

Heb je online besteld met Bancontact MrCash?

Indien je hebt besteld via de betaalmogelijkheid Bancontact MrCash is het belangrijk dat je je rekeningnummer meedeelt op de retourbon op de daarvoor voorziene ruimte.

Heb je online besteld zonder account?

Je kan je bestelling dan terugzenden in een van onze winkels.