Klantendienst
Ik wil mijn online bestelling annuleren/retourneren
Ben je niet tevreden met je bestelling? Of je nu in de winkel koopt of online, bij Hans Anders geldt altijd 100% tevredenheidgarantie. Voldoet het product niet aan je verwachtingen, is er iets misgegaan met de levering of heb je een klacht? Wij helpen je graag. Je kan contact opnemen met onze klantendienst telefonisch, via mail, een brief, het modelformulier of langsgaan in één van onze winkels.
Het is mogelijk om producten die je online hebt gekocht binnen 14 dagen na aflevering te retourneren. Onderstaande procedure helpt je met het retourproces voor alle producten met als uitzondering brillen. Heb je een bril die je retour wilt sturen dan gaat dat het eenvoudigst door eerst contact op te nemen met onze klantenservice via het contactformulier.
Een online besteld product terugzenden (met uitzondering van brillen)
Het retourneren van een online besteld product is heel eenvoudig via Mijn Hans Anders. Na het inloggen zie je een scherm waar je kan kiezen voor 'Stuur retour'. Hier zie je een overzicht van al je bestellingen. Na het klikken op 'retour' kan je selecteren welke en hoeveel stuks je van de artikelen uit de bestelling wilt retourneren. Nadat je dit hebt ingevuld kan je een retourbon printen. Vergeet niet om deze mee te sturen met je pakket.
Een product terugzenden
Je kan er ook voor kiezen om je pakket af te geven in een van onze winkels. Voor snelle verwerking willen wij je ook dan vragen om de retourbon aan te maken en uit te printen.
Je krijgt niet direct je geld terug. Vanuit de winkel zal het pakket worden doorgestuurd naar het hoofdkantoor van Hans Anders. Na ontvangst zal de terugbetaling zo snel mogelijk in orde worden gemaakt.
Vind hier je dichtstbijzijnde winkel
Indien je je pakket liever opstuurt, kan je het pakket kosteloos via bpost retourneren naar het antwoordnummer dat je op de retourbon vindt.
Heb je online besteld met Bancontact MrCash?
Indien je hebt besteld via de betaalmogelijkheid Bancontact MrCash is het belangrijk dat je je rekeningnummer meedeelt op de retourbon op de daarvoor voorziene ruimte.
Heb je online besteld zonder account?
Je kan je bestelling dan terugzenden in een van onze winkels.