1.

Gratis ander montuur als u niet tevreden bent.

2.

Gratis nieuwe glazen als uw sterkte binnen een jaar verandert.

3.

Multifocale glazen of lenzen ruilen als u echt niet tevreden bent.

4.

Drie monturen thuis uitproberen.

5.

Niet goed, geld terug.

Ja, het kan Anders.

Je ogen en je oren zijn belangrijk, ze verbinden je met de wereld om je heen. Daarom wil je zeker zijn van de beste oog- of hoorzorg en zoek je naar een bril, lenzen of hoortoestel van de beste kwaliteit. Tegelijkertijd wil je niet de hoofdprijs betalen.

Bij Hans Anders hoef je gelukkig niet te kiezen. Wij bieden de beste service voor de beste prijs. We houden ervan om met onze klanten mee te denken. En door ons brede assortiment en onze deskundige blik kunnen we je altijd naar tevredenheid helpen.

Beloftes en garanties waar je écht iets aan hebt

Een service waar je ‘u’ tegen zegt, maar een prijs waar je gewoon ‘je’ tegen kunt zeggen.

Ja, het kan Anders.

De beste service

De beste service

De aanschaf van een nieuwe bril, lenzen of hooroplossing. Voor de meeste mensen is dat geen dagelijkse bezigheid. Voor ons wel. We staan dan ook voor u klaar met deskundig advies, persoonlijke aandacht en alle service die u nodig heeft om tot de beste keus te komen.

De beste kwaliteit

De beste kwaliteit

Ogen en oren zijn een serieuze zaak. Daarom werken wij met mensen die daar heel veel verstand van hebben: goed opgeleide opticiens en audiciens. En leveranciers van de beste monturen, glazen, lenzen en hoortoestellen.

De beste prijs

De beste prijs

Dure brillen zijn niet beter. Onze brillen zijn minstens net zo goed als de duurste merkbrillen. Onze brillenglazen zijn dezelfde als die bij een dure opticien in uw montuur worden gezet. Wij zorgen ervoor dat u voor de beste service en de beste kwaliteit bij ons altijd de beste prijs betaalt.

De meeste zekerheid

De meeste zekerheid

Dankzij onze 5x Anders garanties weet u zeker dat u tevreden bent met uw aankoop bij Hans Anders. Bekijk meer over onze 5x Anders garanties.

Bekijk onze 5 x Anders garanties

Met deze garantie weet je zeker dat je het juiste montuur koopt. Want zit het montuur toch niet lekker, of ben je er om een andere reden niet tevreden mee, dan mag je het montuur binnen twee weken na het ophalen van de bril eenmalig ruilen voor een ander montuur. Is dat nieuwe montuur duurder dan je oorspronkelijke aankoop? Dan betaal je het verschil bij. En kies je voor een goedkoper montuur, dan ontvang je het verschil terug. Dat vinden wij wel zo eerlijk. Het montuur dat je wilt ruilen mag natuurlijk niet zijn beschadigd.

Met deze garantie weet je zeker dat je bril of lenzen de juiste sterkte hebben. Als onze opticien vaststelt dat je oogsterkte binnen een jaar na het aanmeten van glazen of lenzen per oog sterk is veranderd met 0.75 dioptrie of meer, dan vervangen wij kosteloos de brilglazen of contactlenzen. Tegen bijbetaling kun je dan kiezen voor een ander montuur en/of extra glasopties. De garantie geldt niet als je oogsterkte is veranderd door ziekte, operatie of medicatie die invloed heeft op je ogen. De garantie geldt ook niet als je oogsterkte anders is tijdens zwangerschap en bij gebruik naast of ter vervanging van vormstabiele (harde) lenzen.

Het is even wennen, een nieuwe varifocus bril. Als je niet kunt wennen, niet tevreden bent met je nieuwe multifocale glazen en ze zijn onbeschadigd, dan mag je ze binnen twee maanden ruilen voor een ander type multifocale glazen met dezelfde glasopties. Tegen bijbetaling kun je een duurder type multifocaal glas kiezen en/of extra glasopties. Of je neemt een bril met enkelvoudige glazen én een aparte leesbril met dezelfde glasopties. Als de kosten voor deze bril(len) lager zijn dan de multifocale bril die je in eerste instantie kocht, dan krijg je het verschil terug. Bij een hogere prijs betaal je bij. Bij multifocale contactlenzen heb je een gewenningsperiode van één maand.

Handig: neem gerust 3 monturen mee naar huis. Fijn als je wilt zien of het montuur bij je kleding past. Of om je familie en vrienden om hun mening te vragen. En om goed te ervaren hoe het montuur zit. Tegen betaling van een borg mag je gedurende één week drie monturen mee naar huis nemen om op je gemak te passen. De borg is gelijk aan de prijs van de monturen. Als de monturen binnen één week onbeschadigd worden geretourneerd ontvang je de borg retour. Na het verstrijken van de afgesproken termijn vervalt de borg.

Heb je een klacht, dan bieden wij een oplossing. En ben je ondanks alles toch niet tevreden, dan krijg je je geld terug. Je kunt tot 3 maanden nadat je je bril bij onze winkel hebt opgehaald of je webbestelling hebt ontvangen, gebruikmaken van deze garantie. Als je aanspraak maakt op deze garantie beoordelen we eerst de klacht en bieden een passende oplossing aan voordat we overgaan tot retourbetaling.

Wanneer je met je bril terugkomt en aanspraak doet op deze garantie, dient de bril onbeschadigd te zijn. Dit geldt voor zowel het montuur als de glazen. De bril waarvoor je aanspraak doet op de garantie nemen wij retour en wordt eigendom van Hans Anders.

Voor brillen die zijn gekocht met zorgvergoeding, ontvang je het bedrag dat je zelf hebt betaald retour. De zorgdeclaratie maken wij ongedaan.

Meer advies van Hans Anders