Klantendienst

Ik wil mijn online bestelling annuleren/retourneren

Ben je niet tevreden met je bestelling? Of je nu in de winkel koopt of online, bij Hans Anders geldt altijd 100% tevredenheidgarantie. Voldoet het product niet aan je verwachtingen, is er iets misgegaan met de levering of heb je een klacht? Wij helpen je graag. Je kan contact opnemen met onze klantendienst telefonisch, via mail, een brief, het modelformulier of langsgaan in één van onze winkels.

Hans Anders winkel

Het is mogelijk om producten die je online hebt gekocht binnen 14 dagen na aflevering te retourneren, mits de verpakking ongeopend en onbeschadigd is. Onderstaande procedure helpt je met het retourproces voor alle producten met als uitzondering brillen. Heb je een bril die je retour wilt sturen dan gaat dat het eenvoudigst door eerst contact op te nemen met onze klantenservice via het contactformulier.


Een product terugzenden

Je kan er ook voor kiezen om je pakket af te geven in een van onze winkels. Voor snelle verwerking willen wij je ook dan vragen om de retourbon aan te maken en uit te printen.

Je krijgt niet direct je geld terug. Vanuit de winkel zal het pakket worden doorgestuurd naar het hoofdkantoor van Hans Anders. Na ontvangst zal de terugbetaling zo snel mogelijk in orde worden gemaakt. 

Vind hier je dichtstbijzijnde winkel

Indien je je pakket liever opstuurt, kan je het pakket kosteloos via bpost retourneren naar het antwoordnummer dat je op de retourbon vindt.  

Heb je online besteld met Bancontact MrCash?

Indien je hebt besteld via de betaalmogelijkheid Bancontact MrCash is het belangrijk dat je je rekeningnummer meedeelt op de retourbon op de daarvoor voorziene ruimte. 


Heb je online besteld zonder account?

Je kan je bestelling dan terugzenden in een van onze winkels