Bestel je bril online!

Koop je een nieuwe bril bij Hans Anders, dan kun je deze ook thuis laten bezorgen. Je bril wordt bij verkoop al goed afgesteld op je gezicht en je hoeft dus niet terug te komen naar de winkel om de bril op te halen. Wel zo makkelijk! We bieden deze handige service aan voor 4,95 per bestelling. Zit je nieuwe bril toch niet lekker, heb je vragen over of problemen met de thuisgeleverde bestelling? Je bent natuurlijk van harte welkom in onze winkels. We helpen je graag.

Bekijk deze handige instructievideo

 

  • Stap 1: Kies je montuur

    Vind snel jouw perfecte bril! Door te filteren op kleur, merk of materiaal. Favoriet gevonden? Voeg hem toe aan je winkelmand.

  • Stap 2: Kies je type

    Kies het type bril: heb je een (lees)bril voor dichtbij nodig, een bril voor veraf óf een zonnebril op sterkte?

  • Stap 3: - met een Mijn Hans Anders account

    Heb je al een account? Login en je laatste oogmeetgegevens worden automatisch ingevuld. Dat is pas echt makkelijk.

  • Stap 4: - nog geen Mijn Hans Anders account

    Je kunt je sterkte overnemen van een (liefst recent) brilrecept. Is je e-mailadres toch al bij ons bekend? Maak dan hier je account compleet en vind je laatste oogmeetgegevens snel terug.

  • Stap 5: Kies je glazen en opties

    Kies het type glazen. Je complete bril is voorzien van glazen in standaarddikte (index 1.5) inclusief kraswerende laag en ontspiegeling. Je kunt ervoor kiezen om je glazen nog mooier en handiger te maken door bv. dunnere glazen of een extra coating.

  • Stap 6: Bestellen maar

    Vul dan alleen nog even je gegevens in. Betalen kan simpel en snel via iDeal, Credit Card of Afterpay en wij gaan met je bestelling aan de slag! De levertijd is gemiddeld 10 werkdagen en je wordt via e-mail op de hoogte gehouden van de voortgang.

Bestel nu je bril

Veelgestelde vragen

  • Waar vind ik mijn oogmeetgegevens?

    Via Mijn Hans Anders
    Kies in het menu voor Mijn account of klik op het poppetje. Log dan in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Heb je nog geen account maar is je e-mailadres al wel bij ons bekend? Vraag dan met dat e-mailadres een account aan. 
    Ben je ingelogd, ga dan naar briloogmeetgegevens om je laatst gemeten sterkte te zien. Als je nu een bril gaat bestellen, worden deze automatisch ingevuld.

    Sterkte zelf invullen
    Houd een brilrecept bij de hand. Hier staan gegevens op als sterkte, cilinder, as en pupilafstand. Deze kun je invullen bij het bestellen van je bril.

     

  • Waarom kan ik online alleen enkelvoudige brillen bestellen?

    Op dit moment kunnen wij (nog) geen multifocale glazen online aanbieden. In een multifocale bril bevinden zich meerdere zichtsvelden met verschillende sterktes. De deskundigheid die nodig is om deze velden optimaal voor jou te identificeren en in te richten, kunnen wij nog niet online geven.

  • Inloggen op Mijn Hans Anders account lukt niet.

    Als je e-mailadres bij ons bekend is, maar je kunt niet inloggen kun je allereerst een nieuw wachtwoord opvragen. Lost dit het probleem niet op? Dan adviseren wij je om te bellen naar 088-2745536 (lokaal tarief) zodat wij dit probleem voor je kunnen oplossen.

  • Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?

    Na betaling wordt je bestelling binnen 2 weken thuisbezorgd. Je ontvangt nog meer informatie over het aflevermoment via e-mail.

  • Hoe maak ik een Mijn Hans Anders account aan?

    Dit doe je tijdens het bestellen. Bij ‘Mijn gegevens’ kun je ervoor kiezen een account aan te maken. Bij iedere volgende online bestelling of het maken van een afspraak kun je gebruikmaken van Mijn Hans Anders account. Je logt in met je e-mailadres en wachtwoord. Je klantnummer ontvang je na je online bestelling en vind je terug op de factuur of in de orderbevestiging per e-mail. Het is ook mogelijk om een Mijn Hans Anders Account te maken zonder een (online) bestelling te plaatsen. Klik hier om je te registreren.

  • Hoe werkt retourneren?

    Een product dat je online hebt besteld, kan geretourneerd worden via Mijn Hans Anders. Log in en kies in het volgende scherm ‘Stuur retour’. Hier zie je een overzicht van al jouw bestellingen. Klik op ‘Retour’ en selecteer de artikelen en het aantal stuks dat je wilt terugsturen. Print vervolgens je retourbon uit en stuur deze mee met het pakket. Je kunt er ook voor kiezen om het pakket af te geven in een van onze winkels. Een product kan ook geretourneerd worden met behulp van het formulier herroeping. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice middels het online vragenformulier.

    Binnen 10 werkdagen nadat het product bij ons retour is gekomen en dat je retour bij ons is bevestigd en beoordeeld, ontvang je het door jou betaalde bedrag terug via de gebruikte betaalmethode. Heb je gekozen voor Afterpay? Dan zorgen wij dat Afterpay weet wat je hebt teruggestuurd, zodat je dat in mindering gebracht wordt van het te betalen of al betaalde bedrag. 

  • Hoe vraag ik een (nieuw) wachtwoord aan voor Mijn Hans Anders?

    Heb je al eens een oogmeting laten doen in een van onze winkels? En wil je deze gegevens gebruiken bij je bestelling, maar heb je nog geen wachtwoord? Vul dan je geboortedatum en e-mailadres in op dit formulier. Je ontvangt binnen een paar minuten een wachtwoord per e-mail (voorwaarde is dat je destijds je e-mailadres in de winkel hebt doorgegeven). Dit formulier gebruik je ook als je je wachtwoord vergeten bent. Om privacyredenen raden we je aan om het toegestuurde wachtwoord direct te wijzigen in het Mijn Hans Anders account. Bestel je voor het eerst op hansanders.nl? Dan kies je tijdens het bestellen zelf je wachtwoord

  • Mijn bestelling zie ik niet terug op mijn Hans Anders account, hoe kan dit?

    Op Mijn Hans Anders kun je historische bestellingen zien. Als je een bestelling hebt geplaatst, maar die hebben wij nog niet afgerond, dan zie je deze (nog) niet in je account.

  • Help, ik kan niet wennen aan mijn nieuwe bril.

    Iedere nieuwe bril is even wennen, maar als het echt niet lukt, dan kijken we graag met je mee naar de oorzaak. Wanneer onze winkels weer open zijn, ben je natuurlijk van harte welkom om je bril(len) nog even goed af te laten stellen! Ook met eventuele vragen over de geleverde bril(len), kun je daar terecht.

Hans helpt Anders.