Wij willen je waar mogelijk blijven helpen met goed zicht en gehoor. Dat doen we nu alleen wel Anders. We bieden tijdelijk geen oogmetingen, lenscontroles, hoortesten en gehoorbescherming op maat aan. Wel bieden we nu hulp op afstand van onze specialisten  en natuurlijk kun je ook online bestellen of contact opnemen met onze klantenservice op 078-487700.

Brillen

  • Ik heb een bril in de winkel besteld, wanneer kan ik deze ontvangen?

    Voorlopig kun je in onze winkels in Belgie alleen op afspraak terecht voor noodgevallen. Wij bewaren je bril goed en laten het je weten wanneer je je nieuwe bril op kunt komen halen.

    Kom je in de problemen door het niet kunnen ophalen van je bestelling, neem dan contact op met onze klantendienst via tel. 078-487 700 (lokaal tarief). We helpen je graag waar mogelijk.

  • Ik heb op de website een bril besteld, die ik in de winkel op zou halen.

    Voorlopig kun je in onze winkels in Belgie alleen op afspraak terecht voor noodgevallen. Wij bewaren je bril goed en laten het je weten wanneer je je nieuwe bril op kunt komen halen.

    Kom je in de problemen door het niet kunnen ophalen van je bestelling, neem dan contact op met onze klantendienst via tel. 078-487700 (lokaal tarief). We helpen je graag waar mogelijk.

  • Mijn bril is kapot. Waar kan ik nu terecht?

    We begrijpen dat dit vervelend is. Voorlopig kun je in onze winkels in Belgie alleen op afspraak terecht voor noodgevallen Mocht je echt hinder ondervinden, neem dan contact op met de klantendienst via tel. 078-487 700 (lokaal tarief). We kijken dan wat voor we je kunnen betekenen.

  • Ik heb dringend een nieuwe bril nodig.

    Voorlopig kun je in onze winkels in België alleen op afspraak terecht voor noodgevallen. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn. Als je een enkelvoudige bril voor ver weg of dichtbij nodig hebt, kun je deze bestellen via onze website. Heb je eerder een bestelling gedaan bij Hans Anders, dan vind je je actuele oogmeetgegevens als je inlogt via Mijn Hans Anders. Een multifocale bril kun je niet online bestellen bij Hans Anders.

  • Ik heb via de site een of meerdere monturen naar de winkels gestuurd om te passen.

    Als je bestelling al naar de winkel gestuurd is, dan ontvang je daarover een bericht en kan je het montuur komen passen als de winkel weer normaal geopend is.

    De bestellingen die nog niet naar de winkel gestuurd zijn, zijn inmiddels geannuleerd. Passen is ook niet mogelijk wegens tijdelijke winkelsluiting. Als onze winkels weer geopend zijn, kunt u opnieuw monturen naar de winkel (laten) sturen.

  • Ik heb een afspraak staan voor een oogmeting.

    Voorlopig kun je in onze winkels in België alleen op afspraak terecht voor noodgevallen. Er vinden dus ook geen oogmetingen plaats. We nemen contact met je op, zodra we een nieuwe afspraak kunnen inplannen.

    Brengt het niet doorgaan van de afspraak je in de problemen, neem dan contact op met onze klantendienst via tel. 078-487 700 (lokaal tarief). We helpen je graag waar mogelijk.

  • Ik heb gebruik gemaakt van de 3=1 actie, en kan nu mijn brilvoucher voor de 3e bril niet inwisselen omdat de winkels gesloten zijn.

    Als onze winkels weer normaal open gaan, kun je de voucher alsnog inwisselen in onze winkels gedurende 2 weken.

  • Wat gebeurt er met de 10% korting die ik krijg bij het einde van mijn brilgarantieplan?

    Als je brilgarantieplan na 2 jaar afloopt, en je hebt in die tijd geen schade, diefstal of verlies geclaimd, dan heb je recht op 10% korting op je volgende bril. Omdat de winkels momenteel niet open zijn, kun je daar nu geen gebruik van maken.

    Om die reden worden deze kortingsvouchers op dit moment niet verzonden. Op het moment dat onze winkels weer normaal open zijn, ontvang je van ons alsnog een voucher voor 10% extra korting op je nieuwe bril. Deze korting zal 2 maanden geldig zijn. Zo loop je dit mooie voordeel, dus niet mis!

  • Ik wil graag advies, kan ik dit krijgen?

    Wil je direct hulp of advies op afstand van een opticien, lensspecialist of audicien? Vul dit formulier in voor Hulp op Afstand en onze specialist neemt zelf contact met je op via telefoon of Whatsapp. Deze kan dan live met je meekijken en al je vragen beantwoorden!

Horen

  • Mijn hoortoestel is kapot. Waar kan ik nu terecht?

    Voorlopig kun je in onze winkels in België alleen op afspraak terecht voor noodgevallen. Mocht je dus echt hinder ondervinden, neem dan contact op met de klantendienst via tel. 078-487 700 (lokaal tarief). We kijken dan wat voor we je kunnen betekenen.

  • Ik heb een afspraak staan voor een hoortest, het aanmeten van een hoortoestel of een controle.

    Voorlopig kun je in onze winkels in België alleen op afspraak terecht voor noodgevallen. Er vinden dus ook geen afspraken voor het gehoor plaats. We nemen contact met je op, zodra we een nieuwe afspraak kunnen inplannen.

    Brengt het niet doorgaan van de afspraak je in de problemen, neem dan contact op met onze klantendienst via tel. 078-487 700 (lokaal tarief). We helpen je graag waar mogelijk.

  • Mijn hoortoestel is opgestuurd ter reparatie, kan ik deze ophalen in de winkel?

    Bel eerst met de klantenservice via 078-487700 (lokaal tarief). Indien nodig kunnen zij een afspraak voor je maken in een winkel.

  • Ik heb een afspraak gemaakt voor het bijstellen van mijn hoortoestel. Gaat deze afspraak door?

    Heb je dringend hulp nodig, die niet kan wachten? Neem dan contact met ons op via 078-487700 (lokaal tarief). De afspraak kan niet doorgaan als je verkoudheids- of griepklachten hebt. Je kunt je vragen ook stellen aan een specialist op afstand. Vul dan dit formulier in en de specialist neemt contact met je op via telefoon of videochat.

  • Ik heb een afspraak gemaakt voor het afleveren van mijn nieuwe hoortoestel. Gaat deze afspraak door?

    Heb je dringend hulp nodig, die niet kan wachten? Neem dan contact met ons op via 078-487700 (lokaal tarief). De afspraak kan niet doorgaan als je verkoudheids- of griepklachten hebt. Je kunt je vragen ook stellen aan een specialist op afstand. Vul dan dit formulier in en de specialist neemt contact met je op via telefoon of videochat.

  • Ik heb een afspraak gemaakt voor het aanpassen van otoplastieken. Gaat deze afspraak door?

    Deze afspraak gaat helaas niet door. We zijn tijdelijk gestopt met het aanpassen van otoplastieken. Onze audicien neemt contact met je op, om de afspraak te verplaatsen.

  • Mijn hoortoestel ligt klaar in de winkel maar ik wil of kan de deur niet uit, wat nu?

    Heb je een hoortoestel (of hoortoestellen) besteld in onze winkel, maar nog niet opgehaald? We bewaren je bestelling natuurlijk voor je in onze winkel zodat je deze op een later moment kunt ophalen.

  • Ik heb een afspraak gemaakt voor een adviesgesprek, vervanging van mijn hoortoestel of intake voor nieuwe hoortoestellen, gaat mijn afspraak door?

    Deze afspraak gaat niet door. Onze audicien neemt contact met je op, om de afspraak te verplaatsen.

  • Ik wil graag advies, kan ik dit krijgen?

    Wil je direct hulp of advies op afstand van een opticien, lensspecialist of audicien? Vul dit formulier in voor Hulp op Afstand en onze specialist neemt zelf contact met je op via telefoon of Whatsapp. Deze kan dan live met je meekijken en al je vragen beantwoorden!

Hans helpt Anders.