Vaakgestelde vragen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec eleifend neque non elementum efficitur. Nulla facilisi. Aliquam erat volutpat. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Vaak gestelde vragen

  • Hoe lang mag je je monturen thuis uitproberen?

    Je mag je monturen thuis 7 dagen uitproberen. Na deze periode plak je de retourbon op de doos waarin je de monturen hebt ontvangen en je geeft deze (samen met de monturen erin) kosteloos af in je postkantoor of in één van onze Hans Anders winkels. 

  • Wanneer ontvang ik mijn monturen ?

    De levertijd van een thuiszending vanuit ons magazijn naar je leveradres duurt 2 dagen.

  • Wat als ik mijn thuiszending niet ontvang ?

    Mocht je na 2 dagen nog geen thuiszending ontvangen hebben, dan mag je ons contacteren op 0800-57750 of klantendienst@hansanders.be

  • Wat als ik een beschadigd montuur ontvang ?

    Is er onderweg iets misgelopen waardoor één van de monturen beschadigd is? Gelieve dit binnen de 2 dagen te melden op 0800-57750 of klantendienst@hansanders.be

  • Wat als een montuur kapot gaat tijdens mijn probeerperiode ?

    Werd een montuur beschadigd? Dan moeten we helaas de tegenwaarde ervan van je kredietkaart aftrekken.

  • Hoe retourneer ik mijn thuiszending ?

    Je plakt de retourbon op de doos waarin je de monturen hebt ontvangen en je geeft deze (samen met de monturen erin) kosteloos af in je postkantoor of in één van onze Hans Anders winkels.

  • Kan ik een bril van mijn thuiszending aankopen ?

    Heb je de ideale bril gevonden? Neem dan deze doos met alle brillen erin gewoon mee naar de Hans Anders winkel van je keuze. We meten gratis je ogen op en kiezen dan de glazen die het best  bij je passen.

  • Kan ik een bril van mijn thuiszending online aankopen?

    Je kan je bril online aankopen. Je dient wel alle monturen van je thuiszending te retourneren en vervolgens kan je je bril online aankopen. Wens je een multifocale bril te bestellen? Dan moet je je bril wel in de winkel aankopen. 

  • Wat als ik mijn thuiszending niet tijdig retourneer?

    Indien je de monturen niet tijdig terugbezorgt, dan wordt de waarde ervan afgehouden van je kredietkaart. En dat willen we graag vermijden. 

  • Waarom heb je mijn kredietkaartgegevens nodig ?

    De thuiszending is een gratis dienst van Hans Anders. We vragen je kredietkaartgegevens ter verificatie. Men zal niets aanrekenen voor de monturen tenzij deze beschadigd of te laat geretourneerd werden.

  • Waarom is er geld afgegaan van mijn kredietkaart ?

    Je monturen zijn beschadigd of te laat geretourneerd. Hierdoor moeten we helaas de tegenwaarde ervan van je kredietkaart afhouden.

  • Wat als mijn thuiszending niet compleet aankomt ?

    Is er iets misgelopen waardoor één van de brillen niet is aangekomen? Gelieve dit binnen de 2 dagen te melden op 0800-57750 of klantendienst@hansanders.be