Bekijk onder aan deze pagina de veelgestelde vragen.


Beste klant,

Door de ontwikkelingen van de voorbije dagen, hebben we de beslissing genomen om onze winkels in België voorlopig te sluiten. We bedanken onze medewerkers in de winkels voor hun inzet en betrokkenheid om klanten zo goed mogelijk te blijven helpen in de afgelopen, lastige weken.

Ook nu onze winkels dicht zijn, blijven wij natuurlijk ons best doen om iedereen te helpen met goed zicht en gehoor.

Heb je een bril of hoortoestel besteld maar nog niet opgehaald? We bewaren deze natuurlijk voor je in onze winkel zodat je je bestelling op een later moment kunt ophalen.

En heb je lenzen, lenzenvloeistof of een enkelvoudige bril nodig? Dan kun je deze eenvoudig en zonder verzendkosten bestellen op hansanders.be.

Met vragen kun je terecht bij onze klantendienst tussen 8.30 en 18.00 uur via tel.nr. 0800-57750.

Bedankt voor je begrip. Heb oog & oor voor elkaar.

Directie Hans Anders

 


Veelgestelde vragen:

Brillen

  • Ik heb een bril in de winkel besteld, wanneer kan ik deze ontvangen?

    Voorlopig zijn onze winkels in Belgie gesloten. Wij bewaren je bril goed en laten het je weten wanneer je je nieuwe bril op kunt komen halen.

    Kom je in de problemen door het niet kunnen ophalen van je bestelling, neem dan contact op met onze klantendienst via tel. 0800-57750. We helpen je graag waar mogelijk.

  • Ik heb op de website een bril besteld, die ik in de winkel op zou halen.

    Voorlopig zijn onze winkels in Belgie gesloten. Wij bewaren je bril goed en laten het je weten wanneer je je nieuwe bril op kunt komen halen.

    Kom je in de problemen door het niet kunnen ophalen van je bestelling, neem dan contact op met onze klantendienst via tel. 0800-57750. We helpen je graag waar mogelijk.

  • Mijn bril is kapot. Waar kan ik nu terecht?

    We begrijpen dat dit lastig is. Helaas kunnen wij je op dit moment niet helpen in onze winkels. Mocht je echt hinder ondervinden, neem dan contact op met de klantendienst via tel. 0800-57750. We kijken dan wat voor we je kunnen betekenen.

  • Ik heb dringend een nieuwe bril nodig.

    Helaas kunnen wij je op dit moment niet helpen in onze winkels. We begrijpen dat dit lastig kan zijn. Als je een enkelvoudige bril voor ver weg of dichtbij nodig hebt, kun je deze bestellen via onze website. Heb je eerder een bestelling gedaan bij Hans Anders, dan vind je je actuele oogmeetgegevens als je inlogt via Mijn Hans Anders. Een multifocale bril kun je niet online bestellen bij Hans Anders.

  • Ik heb via de site een of meerdere monturen naar de winkels gestuurd om te passen.

    Als je bestelling al naar de winkel gestuurd is, dan ontvang je daarover een bericht en kun het montuur komen passen als de winkel weer geopend is.

    De bestellingen die nog niet naar de winkel gestuurd zijn, zijn inmiddels geannuleerd. Passen is ook niet mogelijk vanwege de tijdelijke winkelsluiting. Als onze winkels weer geopend zijn, kunt u opnieuw monturen naar de winkel (laten) sturen.

  • Ik heb een afspraak staan voor een oogmeting.

    Vanwege de recente ontwikkelingen, hebben we besloten onze winkels te sluiten. Er vinden dus ook geen oogmetingen plaats. We nemen contact met je op, zodra we een nieuwe afspraak kunnen inplannen.

    Brengt het niet doorgaan van de afspraak je in de problemen, neem dan contact op met onze klantendienst via tel. 0800-57750. We helpen je graag waar mogelijk.

  • Ik wil gebruik maken van de Gratis Glazen actie, maar dat lukt niet nu de winkels gesloten zijn.

    Natuurlijk. Als onze winkels weer open gaan, verlengen we onze Gratis Glazen nog twee weken in de winkels, zodat je dan kunt profiteren van het aanbod. Je kunt nu al wel gebruik maken van onze actie door online een enkelvoudige bril te bestellen. Je nieuwe bril wordt dan naar je huisadres gestuurd.

  • Ik heb gebruik gemaakt van de 3=1 actie, en kan nu mijn brilvoucher voor de 3e bril niet inwisselen omdat de winkels gesloten zijn.

    Als onze winkels weer open gaan, kun je de voucher alsnog inwisselen in onze winkels gedurende 2 weken.

Lenzen

  • Ik heb lenzen besteld, wanneer kan ik deze ontvangen?

    Heb je online of in de winkel lenzen besteld en laat je ze versturen naar je huisadres, dan ontvang je je bestelling gewoon thuis. Ophalen in de winkel is op dit moment niet mogelijk. Zodra de winkels weer opengaan, laten we je dat weten.

    Kom je in de problemen door het niet kunnen ophalen van je bestelling, neem dan contact op met onze klantendienst via tel. 0800-57750. We helpen je graag waar mogelijk.

  • Mijn lenzenabonnement bestelling wordt in de winkel afgeleverd. Wanneer kan ik deze ontvangen?

    Ophalen in de winkel is op dit moment niet mogelijk. Zodra de winkels weer opengaan, laten we je dat weten.

    Kom je in de problemen door het niet kunnen ophalen van je bestelling, neem dan contact op met onze klantendienst via tel. 0800-57750. We helpen je graag waar mogelijk.

  • Ik heb een Lenzenabonnement. Ontvang ik mijn lenzen wel gewoon?

    Ja hoor, als jij je ervoor gekozen hebt om je lenzen naar je huisadres te laten sturen, dan ontvang je je pakket gewoon op het afgesproken moment thuis.

    Ophalen in de winkel is op dit moment niet mogelijk. Zodra de winkels weer opengaan, laten we je dat weten.

    Kom je in de problemen door het niet kunnen ophalen van je bestelling, neem dan contact op met onze klantendienst via tel. 0800-57750. We helpen je graag waar mogelijk.

  • Ik heb op de website lenzen besteld die ik in de winkel op zou halen, wanneer kan ik deze ontvangen?

    Ophalen in de winkel is op dit moment niet mogelijk. Zodra de winkels weer opengaan, laten we je dat weten.

    Kom je in de problemen door het niet kunnen ophalen van je bestelling, neem dan contact op met onze klantendienst via tel. 0800-57750. We helpen je graag waar mogelijk.

  • Ik heb dringend nieuwe lenzen nodig.

    Je kunt eenvoudig lenzen bestellen via onze website, ze worden met de post en tijdelijk zonder verzendkosten thuis geleverd. Lenzen zijn ook te bestellen via de klantendienst, tel. 0800-57750.

  • Ik heb een afspraak staan voor het aanmeten of controleren van lenzen.

    Vanwege de recente ontwikkelingen, hebben we besloten onze winkels te sluiten. Er vinden dus ook geen lensafspraken plaats. We nemen contact met je op, zodra we een nieuwe afspraak kunnen inplannen.

    Brengt het niet doorgaan van de afspraak je in de problemen, neem dan contact op met onze klantendienst via tel. 0800-57750. We helpen je graag waar mogelijk.

Horen

  • Mijn hoortoestel is kapot. Waar kan ik nu terecht?

    We begrijpen dat dit lastig is. Helaas kunnen wij je op dit moment niet helpen in onze winkels. Mocht je echt hinder ondervinden, neem dan contact op met de klantendienst via tel. 0800-57750. We kijken dan wat voor we je kunnen betekenen.

  • Ik heb een afspraak staan voor een hoortest, het aanmeten van een hoortoestel of een controle.

    Vanwege de recente ontwikkelingen, hebben we besloten onze winkels te sluiten. Er vinden dus ook geen afspraken voor het gehoor plaats. We nemen contact met je op, zodra we een nieuwe afspraak kunnen inplannen.

    Brengt het niet doorgaan van de afspraak je in de problemen, neem dan contact op met onze klantendienst via tel. 0800-57750. We helpen je graag waar mogelijk.

Afspraken

  • Ik heb een afspraak staan voor een oogmeting.

    Vanwege de recente ontwikkelingen, hebben we besloten onze winkels te sluiten. Er vinden dus ook geen oogmetingen plaats. We nemen contact met je op, zodra we een nieuwe afspraak kunnen inplannen.

    Brengt het niet doorgaan van de afspraak je in de problemen, neem dan contact op met onze klantendienst via tel. 0800-57750. We helpen je graag waar mogelijk.

  • Ik heb een afspraak staan voor het aanmeten of controleren van lenzen.

    Vanwege de recente ontwikkelingen, hebben we besloten onze winkels te sluiten. Er vinden dus ook geen lensafspraken plaats. We nemen contact met je op, zodra we een nieuwe afspraak kunnen inplannen.

    Brengt het niet doorgaan van de afspraak je in de problemen, neem dan contact op met onze klantendienst via tel. 0800-57750. We helpen je graag waar mogelijk.

  • Ik heb een afspraak staan voor een hoortest, het aanmeten van een hoortoestel of een controle.

    Vanwege de recente ontwikkelingen, hebben we besloten onze winkels te sluiten. Er vinden dus ook geen afspraken voor het gehoor plaats. We nemen contact met je op, zodra we een nieuwe afspraak kunnen inplannen.

    Brengt het niet doorgaan van de afspraak je in de problemen, neem dan contact op met onze klantendienst via tel. 0800-57750. We helpen je graag waar mogelijk.